سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۳۶۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
کتاب «امینه» اثر طاهره سادات حسینی چهارشنبه 8 آذرماه در فرهنگسرای امید رونمایی می شود.
رونمایی از رمان ایرانی «امینه» در فرهنگسرای امیدبه گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر؛کتاب «امینه»، قصة غصة مردمی است که غنی ترین منابع طبیعی را دارند ولی از داشتن آن محرومند،داستان زندگی شیعیان مظلومی که درسرزمین اسلام سرزمین پیامبرصلی الله علیه وآله به دنیا آمدند وزندگی می کنند،اما مظلومیت از سراسر زندگی آنان می بارد.
در این کتاب ،علاوه بر به رخ کشیدن مظلومیت شیعیان عربستان،پرده از رازهای مگو و خوشگذرانی های شاهزاده های سعودی بر می دارد و برگرفته از واقعیت های موجود در جامعة عربستان و خباثت آل سعود است.
این داستان ساختة ذهن نویسنده است اما برای هر کلمه کلمه اش، واقعیتی در جامعة عربستان وجود دارد و تمام رخدادهایش برگرفته از واقعیات و خاطراتِ مستند است.
طاهره سادات حسینی نویسنده «امینه»،پیشتر اولین رمان درباره حاج قاسم سلیمانی با عنوان قطره ای به وسعت دریا را نوشته بود که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.
وی از قلم قوی و روان و تخیلی برخوردار است و در فضای مجازی دارای شخصیتی محبوب و مشهور می باشد و مورد توجه خیل عظیمی از خوانندگان در اقصی نقاط ایران قرار گرفته است. مبارزه با یهود و صهیونیست و تفکر ضد شیعی و انقلابی از تراوشات قلمی این نویسنده جوان می باشد و همواره در صدد معرفی تفکر شیعه ناب و طرد افکار صهیونیست بوده و با قلم فرسایی به صورت رمان به واقعیت های پنهان از ایدئولوژی یهود می پردازد.
آئین رونمایی از رمان ایرانی « امینه» در روز چهارشنبه مورخ 8 آذر ماه 1402 ساعت 15/30 ، با حضور نویسنده کتاب و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران کشورمان در سالن اجتماعات فرهنگسرای امید به نشانی میدان امام حسین، خیابان هفده شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام برگزار خواهد شد.
نظر شما