چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۷
کد خبر: ۱۳۶۱۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
نمایش شاد و موزیکال «برّه ناقلا» به کارگردانی مجید علم‌بیگی در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس برای کودکان به روی صحنه می‌رود.

«برّه ناقلا» به کارگردانی مجید علم‌بیگی در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «برّه ناقلا»، کاری از گروه هنری لبخند و به کارگردانی مجید علم‌بیگی تا پایان آذرماه، همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 16 در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس برای کودکان به روی صحنه برده خواهد شد.

نمایش موزیکال «برّه ناقلا»، به نویسندگی مجید علم‌بیگی، با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرّح برای کودکان، همراه با انتقال آموزه‌های اخلاقی به آنان اجرا خواهد شد. داستان این نمایش، ماجرای چند بره بازیگوش است که در مواجهه با گرگ، با یکدیگر تلاش کرده و گرگ را فراری می‌دهند...

مریم شاهسون، دستیار کارگردان و مریم عسگری، ناهید صاحبی افضل، مهسا مسعودی، درسا مریخ و مجید علم‌بیگی، بازیگران بره ناقلا هستند.

«بره ناقلا» به نویسندگی و کارگردانی مجید علم‌بیگی، تا پایان آذرماه، همه روزه به جز شنبه‌ها، از ساعت 16 برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدکودکها به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال به نشانی اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفنهای 09220156760 ، 09363430034 و 44081039 تماس بگیرید.

نظر شما