سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۳۶۲۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
ویژه برنامه‌های «سوگ ریحان» همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و ایام فاطمیه در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
ویژه برنامه‌های «سوگ ریحان» همزمان با ایام فاطمیه / از پرده‌خوانی تا خوانش «خطبه فدکیه» و «صحیفه فاطمیه»به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ و هنر ،  فرهنگسرای اشراق به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه و همزمان با جشنواره انار ویژه‌ برنامه‌هایی را با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی برگزار می‌کند.
در این برنامه معرفی خوانش کتاب «خطبه فدکیه» و «صحیفه فاطمیه» با اجرای مریم بختیاری، رادیو نمایش نوجوانان و اجرای تئاتر در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ۷، ۸ و ۹ آذرماه در فرهنگسرای اشراق برگزار خواهد شد.
همچنین پرده‌خوانی مرشد احدی در مورد شهادت حضرت زهرا(س) و خصائص بارز ایشان از دیگر برنامه‌های این سه شب خواهد بود.
مرشد احدی، پرده‌خوان و تعزيه‌خوان از چهار سالگی پرده‌خوانی را نزد پدرش آغاز كرد و از استادان وی در اين زمينه می‌توان از حيدر كازرونی، محمدعلی مبارک، علی نجف‌آبادی و محمد خندان نام برد.
ویژه‌ برنامه‌های فرهنگسرای اشراق در ایام فاطمیه با هدف شناخت بیشتر شهروندان از الگوهای دینی و توسعه فعالیت‌های مشارکتی و فرهنگی بین خانواده‌ها و ترویج سبک زندگی و اقامه عزای فاطمی برگزار می‌شود.

شهروندان برای بهره‌مندی و اطلاع بیشتر این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی تهران، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفرپناه فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 77359222 تماس بگیرند.
نظر شما