چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۶۲۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
با حضور دختران نوجوان منطقه یک برگزارشد
فرهنگسرای ملل هم‌زمان با دهه اول فاطمیه، ویژه ‌برنامه «در سوگ ریحان» را با حضور کانون جهادی دختران نوجوان ملل در در منازل شهیدان والامقام «شهید سیدعلی کاظمی» و« شهید مجید عباسی» برگزار کرد.
«در سوگ ریحان» ویژه برنامه فرهنگسرای ملل برای ایام فاطمیهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای ملل برای ایام فاطمیه ویژه‌ برنامه «در سوگ ریحان» را با حضور تعدادی از اعضای کانون دختران نوجوان ملل به میزبانی مادران شهدای منطقه یک برگزار کرد.
این مراسم با رویکرد محوریت نقش‌آفرینی نوجوانانه در پیش‌بینی و برپایی مجالس عزاداری در قالب‌هایدیدار با مادران شهید کاظمی و شهید عباسی، خاطره‌گویی از دوره نوجوانی شهیدان، مداحی در مدح حضرت زهرا(س)، تجلیل از مادران شهید و سخنرانی مذهبی با موضوع ذکر مناقب و هویت جمعی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی آن حضرت فاطمة الزهراء سلام الله علیها و ... برگزار شد.
ارتقای کنشگری و نقش‌آفرینی نوجوانان در برپایی و حفظ سنت‌ها و مناسک ارزشمند دینی، ارایه الگوی نوجوان مؤمن انقلابی با استفاده از شهدا و زنده و نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تقویت هویت جمعی ومسئولیت‌پذیری در نوجوانان و ... از اهداف کیفی این برنامه است.
نوجوانان، والدین و مدارس علاقه‌مندان به فعالیت یا همکاری با کانون جهادی نوجوانان ملل و مشارکت دربرنامه‌های فرهنگی هنری می‌توانند به فرهنگسرای ملل(معاونت آفرینش و اجرا ـ امور مشارکت‌ها)، واقع در بوستان قیطریه مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22671718 تماس بگیرند.
نظر شما