چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۶۲۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
فرهنگسرای گلستان دومین جشنواره« نوجوونیم» را با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای نوجوانان کنشگر و فعال در عرصه‌های فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی و .. از یکم تا سی‌ام آذرماه برگزار می‌کند.
دومین جشنواره« نوجوونیم» در فرهنگسرای گلستانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای گلستان به جهت امیدآفرینی و کشف و شناسایی استعداد‌های نوجوانان کنشگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و... اقدام به برگزاری جشنواره نوجوونیم کرده است.  
 جشنواره« نوجوونیم» آغاز مسیری برای هموار شدن بسترآموزش و رشد نوجوانان در مسیر کنشگری است تا با رویکرد حل مسئله به بهبود چالش‌ها بپردازند، مرحله مقدماتی این جشنواره با جذب حداکثری نوجوانان مستعد و با همکاری دبیرستان‌ها و هنرستان‌های منطقه از جمله: فاطمیه،  کمال،  تزکیه شاهد،  رضوان،  کارآموز و... شروع شده و در نهایت با معرفی تعداد پنج نفرنوجوان برگزیده منطقه که به مرحله نهایی جشنواره راه می‌یابند ادامه می‌یابد.
گفتنی است ، در اولین جشنواره نوجوونیم که سال گذشته با حضور بیش از 4500 نوجوان شهر تهران برگزار شد،  تعداد 22 نفر نوجوان مستعد به مرحله نیمه نهایی و در نهایت تعداد 5 نفراز این نوجوانان کنشگر به مرحله نهایی رسیدند که خود آغازی شد بر حضور مستمر و تاثیرگذار این نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی و...
براساس این گزارش نوجوانان علاقمند به ثبت نام و حضور در این مسیر کنشگری می توانند به فرهنگسرای گلستان به نشانی: نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه نمایند یا با شماره 77815173 تماس بگیرند.

نظر شما