چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۲۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
همزمان با ایام فاطمیه ویژه‌ برنامه «در سوگ ریحان» از سوی فرهنگسرای گلستان با حضور دانش آموزان دخترباشگاه نوجوانان گلستان در منزل مادر شهید بزرگوار« حسن سلمانی» روز چهار شنبه 8 آذر ماه برگزار شد.
تجلیل از مادرشهید«حسن سلمانی» در ویژه برنامه در سوگ ریحانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، تکریم و تقدیر از مادرگرانقدرشهید« حسن سلمانی»  در قالب ویژه برنامه «در سوگ ریحان» با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و ارتقای کنشگری و نقش‌آفرینی نوجوانان در برپایی و حفظ سنت‌های ارزشمند، با حضور جمعی از نوجوانان متعهد وفعال منطقه برگزار شد.
نکته قابل توجه دراجرای برنامه این بود که دانش آموزان عضو باشگاه نوجوانان گلستان با اراده و خواست خود متعهدانه و خود جوش در اجرای برنامه نقش آفرینی کرده و تمام بخش‌های برنامه، از هماهنگی با خانواده شهید بزرگوار تا اجرای تمام آیتم‌های برنامه توسط خود این نوجوانان ، برنامه ریزی و به مرحله انجام رسید.
این مراسم با محوریت نقش‌آفرینی نوجوانانه در پیش‌بینی و برپایی مجالس عزاداری در قالب‌ برپایی سفره احسان حضرت زهرا(س)، پخت حلوای نذری، خاطره‌ گویی از دوران نوجوانی شهید توسط مادربزرگوارشان، خوانش وصیت نامه شهید توسط مائده سلیمانی،  دکلمه خوانی و مداحی در مدح حضرت زهرا(س) توسط ستایش زوار، مداحی و سوگواری شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) توسط اکبر صفدری و محمد رزینی، تجلیل از مادر شهید و... برگزار شد.
نوجوانان علاقه‌مندان به فعالیت در باشگاه  نوجوانان گلستان و مشارکت  در برنامه‌های فرهنگی می‌توانند برای عضویت در این باشگاه، به فرهنگسرای گلستان، واقع در نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.

نظر شما