شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۳۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
جشنواره «صد دانه یاقوت» نیمه دوم آذرماه در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،نمایشگاه انار با عنوان «صد دانه یاقوت» با حضور باغداران و تولیدکنندگان برتر فراورده‌های اناری، از 15 تا 30 آذر 1402 در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

جشنواره «صد دانه یاقوت» با هدف حمایت از باغداران، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از طریق عرضه‌ی مستقیم محصولات، معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مزایا و خواص انار و فعال‌سازی مراکز فرهنگی هنری برای حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود.

در جشنواره انار «صد دانه یاقوت»، میوه انار به همراه فراورده‌های آن، از جمله: آب انار، رب انار، لواشک انار و سایر فراورده‌های آن در بهترین کیفیت و به صورت مستقیم در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

علاوه بر انار و محصولات مرتبط با آن، به منظور آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی، تولیدات هنری و صنایع دستی نقاط مختلف ایران، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی برخی از استانهای کشور، از جمله: آذربایجان، خوزستان، کرمان، زنجان و ... نیز در جشنواره ارائه خواهد شد.

همچنین کارگاه‌های پخت سوهان قم، پخت نان و آش طالقان، پخت رب انار، آب انارگیری و ... در حضور بازدیدکنندگان جشنواره بر پا خواهد شد. ضمن اینکه با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا، غرفه‌هایی برای ارائه انواع آجیل و خشکبار با قیمت مناسب تدارک دیده شده است.

جشنواره انار «صد دانه یاقوت» تا 30 آبان همه روزه در فرهنگسرای معرفت، میزبان شهروندان است. شهروندان محترم می‌توانند برای بازدید، در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت 10 تا 21 به فرهنگسرای معرفت، واقع در شهران جنوبی، بعد از زیرگذر همت مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 4430144 تماس بگیرید.

نظر شما