چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۶۳۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
ویژه والدین دارای فرزند با نیاز ویژه (استثنایی) برگزار می شود
کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس، در جلسات آذرماه خود به موضوع «توانمندسازی روحی و فکری والدین با بهره‌گیری از ادبیات ایران» می‌پردازد.

کارگاه «توانمندسازی روحی و فکری والدین با رویکرد ادبی» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس با مشارکت انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، طی سه جلسه، شنبه‌های آذرماه 1402 را به بحث پیرامون موضوع «توانمندسازی روحی و فکری والدین با بهره‌گیری از ادبیات ایران» اختصاص داده است.

در این جلسات که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، دکتر طلعت کاویانپور، استاد ادبیات فارسی دانشگاه صنعتی شریف، پیرامون نقش و تأثیر ادبیات در توانمندسازی روحی و فکری والدین، با بیان مصادیق و نمونه‌ها، سخن خواهد گفت و به سؤالات مخاطبان پاسخ خواهد داد.

کانون آهسته‌گامان به عنوان یکی از کانونهای برتر فرهنگسرای فردوس، با همکاری و هماهنگی انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، در زمینه‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای ظرفیت فکری و روحی والدین دارای فرزند با نیاز ویژه (استثنایی)، فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولیت و احقاق حقوق این قشر فعالیت می‌کند و حضور خانواده‌های دارای فرزند کم‌توان و با نیازهای ویژه در برنامه‌های آن آزاد است و توصیه می‌شود.

نخستین جلسه‌ی کارگاه «توانمندسازی روحی و فکری والدین با رویکرد ادبی»، روز شنبه 11 آذر ماه برگزار و با استقبال مخاطبان مواجه شد. جلسات دوم و سوم این کارگاه طی روزهای 18 و 25 آذر 1402 از ساعت 9.30 در سالن آفرینش فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ferdos.farhangsara در فضای مجازی مراجعه کنید یا با شماره 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما