سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
چهارصد وشصت و دومین برنامه «به تماشای سرو» در منزل شهید دفاع مقدس «سید جلال موسی کاظمی محمدی» برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،این برنامه که از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ دوشنبه بیستم آذرماه در منزل سید جلال موسی کاظمی برگزار خواهد شد، کارکنان فرهنگسرای رضوان و نوجوانان حسن آباد، ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با خانواده معظم این شهید و مرور خاطرات شهید از زبان خانواده، بیشتر با سبک زندگی و رفتاری شهید والامقام آشنا می‌شوند.

سیدجلال موسی کاظمی محمدی در ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۳۹ در ری پا به عرصه هستی نهاد. این شهید جاویدالاثر دارای ملیت ایرانی و مذهب اسلام شیعه بود. سید جلال سرانجام در ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در سن ۲۲ سـالگی در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی (ايثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) به همراه ثبت و ضبط زندگینامه و خاطرات ارزشمند شهدا به منظور آشنایی نسل امروز با سیره اخلاقی شهدا با تأکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است که از بدو تأسیس فرهنگسرای رضوان در سال ۱۳۸۹ تاکنون با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن ۵۱۶۳۳۸۱۶ یا ۰۹۲۳۱۰۵۶۷۵۱ تماس بگیرند.
نظر شما