چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۴۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
دوره ویژه آموزش کارگردانی و دکوپاژ با حضور فرزاد مؤتمن در فرهنگسرای ارسباران پذیرای علاقه‌مندان به سینما است.

کارگاه آموزش کارگردانی و دکوپاژ با حضور فرزاد مؤتمنبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره ویژه آموزش کارگردانی و دکوپاژ با حضور فرزاد مؤتمن کارگردان، فیلمنامه‌نویس و استاد دانشگاه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

فرزاد مؤتمن در سال ۱۳۳۶ در تهران متولد شد و دوران کودکی و نوجوانی را در آبادان سپری کرد. او بعد از اتمام تحصیلات متوسطه برای ادامه تحصیل به ایالات متحده رفت و در سال ۱۹۷۹ تحصیلاتش را نیمه‌تمام رها کرد و به ایران بازگشت. پس از آن به عکاسی و فیلمبرداری پرداخت و مستندسازی را نیز تجربه کرد. او از سال ۱۳۷۸ به ساخت فیلم‌های سینمایی پرداخت و در کنار فیلمسازی به تدریس در دانشگاه سوره نیز مشغول شد.

مؤتمن سابقه کارگردانی ۱۳ فیلم سینمایی را در کارنامه‌اش دارد که از آن جمله می‌توان به فیلم‌های «هفت پرده»، «شب‌های روشن»، «صداها» و «خداحافظی طولانی» اشاره کرد.

علاقه‌مندان به کارگردانی برای ثبت نام در این دوره می‌توانند تا پایان آذرماه به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۲۲۵، ۱۲۷ یا ۱۱۲ تماس بگیرند.


نظر شما