سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۶۵۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کارگاه آموزش نقاشی رنگ روغن با تکنیک آلاپریما سه‌شنبه ۲۸ آذرماه در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران میزبان علاقه‌مندان است.
کارگاه آموزش نقاشی رنگ روغن با تکنیک آلاپریما در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه آموزش نقاشی رنگ روغن با تکنیک آلاپریما سه‌شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با تدریس پریا کریمی در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

آلاپریما نوعی تکنیک نقاشی است که به صورت خیس در خیس و رنگ گذاری لایه روی لایه انجام می‌شود. در این روش قلم‌زنی آزادتر جایگزین ریزه‌کاری و ظریف‌کاری در جزئیات نقاشی می‌شود. به این تکنیک نقاشی مستقیم هم می‌گویند، چرا که در این سبک تصمیمات سریع گرفته می‌شود و احساس خودجوش هنرمند به صورت مستقیم قابل مشاهده می‌شود.

در سال‌های اخیر این سبک در نقاشی تلویزیونی نیز به کار گرفته شده که نمونه مشهور آن برنامه «لذت نقاشی» باب راس است و از نمونه‌های دیگر می‌توان به برنامه تلویزیونی با حضور بیل الکساندر نقاش این سبک اشاره کرد. 

علاقه‌مندان برای ثبت نام رایگان در این کارگاه آموزشی می‌توانند با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند. نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب واقع شده است.
نظر شما