سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۳۶۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
روز یک‌شنه ۲۷ آذر مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) نمایش مذهبی «وقتی همه رفتند...» در دو نوبت به اجرا درآمد .
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵، چهارمین شب از اجرای نمایش آیینی «وقتی همه رفتند...» مصادف با شام غریبان شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در دو نوبت به صحنه نمایش رفت.

به دلیل استقبال پر شور عزاداران فاطمی از این نمایش گروه هنری نینوا، در سانس ویژه‌ای این اجرا را به صحنه نمایش برد. این نمایش به کارگردانی علیرضا صادقی و محسن انصاری و تهیه‌کنندگی سعید محمدی در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران به صحنه می‌رود.

در توضیح این نمایش آمده است: «این نمایش واگویه‌ای است عاشقانه از زندگی تنها زوج معصوم عالم، راویان قصه ما زنده‌ترین بی‌جان‌های تاریخ هستند، داستان خانواده‌ای عاشق که دلباخته هم بودند در خانه‌ای حوالی ستاره‌ها و اما خانواده… . »

«وقتی همه رفتند»  با نقش‌آفرینی بیش از ۳۰ هنرمند و عوامل جوان از منطقه باب الرضا تهران تولید شده است و بازیگران اصلی آن به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از رهام کاظمی، مصطفی جوادی فام، امیرحسین صفری، جلال یاوری، محسن انصاری، مصطفی آقایی، سبحان سرپولکی و محمد حکیمیان.

این نمایش تا یک‌شنبه ۳ دی ماه، هر شب از ساعت ۱۹ در سالن شهید مطهری میزبان عموم شهروندان است و علاقه‌مندان برای رزرو بلیط رایگان این نمایش می‌توانند به نشانی اینترنتی  https://www.naynawagroup.ir/ مراجعه کنند.

نظر شما