سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
نمایش شاد و موزیکال «شاهزاده اژدها» به کارگردانی راحله شمس‌آبادی برای کودکان و نوجوانان از ۲۹ آذرماه در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

نمایش «شاهزاده اژدها» در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «شاهزاده اژدها» به کارگردانی راحله شمس‌آبادی و نویسندگی آتساشاملو برای کودکان (بالای ۴ سال) و نوجوانان از ۲۹ آذرماه به مدت یک ماه در سه روز پایانی هفته ساعت ۱۸ و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک با هماهنگی قبلیدر فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: شهربانو و شهریار پس از مدت ها صاحب فرزندی می‌شوند اما وزیر و قابلمه‌جادویی او را طلسم می‌کنند و شاهزاده تبدیل به اژدها می‌شود؛ مهربان که خدمتکار شاهزاده است راز طلسم شاهزاده را پیدا می‌کند و شاهزاده سفر خود را برای شکستن طلسم آغاز می‌کندتا اینکه...

محمد اعیانی‌فرد، متین محمدی، محمدحسین دلیر، راحله شمس آبادی بازیگران، محمد اعیانی فرد مشاور کارگردان، آرش شریف‌زاده طراح صحنه و لباس، فاطمه عباسی طراح و ساخت عروسک، فرید نوایی آهنگساز، یکبال طراح پوستر و ملیحه اعیانی‌فرد دستیار کارگردان این نمایش هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۲ تماس بگیرند؛ فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا قرار دارد.

نظر شما