سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۳۶۵۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
خانه فرهنگ خزانه از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ به مناسبت گرامیداشت شب چله ی ایرانی، جشنواره «یلدای سبز» را با حضور مادران و کودکان برگزار می‌کند.
جـشنواره «یـلدای سبـز» در جنـوب پایتخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه فرهنگی هنری جشنواره «یلدای سبز» با هدف پاسداشت آیین‌ها و رسوم کهن ایرانی در قالب غرفه‌های نمایشگاهی کارآفرینی و عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی (مصنوعات چرمی و چوبی، عروسک‌های بافتنی، زیورآلات، مکرومه، سبد بافی، سفال و دکوراسیون)، غذاهای محلی، ترشیجات و شیرینی‌های خانگی با حضور بانوان سرپرست خانواده، در دو روز متوالی، سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ آذر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در این مرکز برگزار می‌شود.

 همچنین خانه فرهنگ خزانه با برپایی جشن «یلدای سبز» در قالب شعر خوانی و قصه‌گویی، بازی‌های گروهی، سرود و نواهای کودکانه، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ چهارشنبه ۲۹ آذر ماه نیز میزبان شماری از مادران و کودکان مهد و پیش دبستانی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این ویژه‌برنامه می‌توانند به نشانی فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان شهید بهروز پرستویی، خانه فرهنگ خزانه مراجعه کنند و یا برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۹۲۱ تماس بگیرند.

نظر شما