سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۶۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
همزمان با روز جهانی مهاجرت، تابلوی «مهاجرت» استاد احمد کوچکیان فرد با حضور جمعی از هنرمندان در نگارخانه آبی رونمایی می‌شود.
تابلوی «مهاجرت» استاد کوچکیان فرد رونمایی خواهد شد.به گزارش پایگاه خبری تحلیی فرهنگ و هنر؛ دکتر احمد کوچکیان فرد چهره ماندگار سال ۱۳۹۸ از برجسته ترین هنرمندان ساکن منطقه ۱۳ است که سال‌ها عمر هنری خود را در حوزه‌های مختلف از جمله نقاشی چهره شهدای شهر تهران صرف کرده است و همواره در نقاشی‌های خود به دنبال مفهوم و معنای خاصی بوده است.

تابلوی «مهاجرت» با سبک سورئال و تکنیک رنگ روغن در ابعاد ۷۰*۱۰۰ طراحی شده است و در انتخاب رنگ‌ها و نیز المان‌ها طوری استفاده شده که تداعی کننده معنای مهاجرت است.

چمدان، کتاب، گل‌های سفید و پرندگان در این اثر همه به نوعی مهاجرت را بیان می‌کنند.

رونمایی از اثر «مهاجرت» استاد احمد کوچکیان فرد روز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه ساعت ۱۲ در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید با حضور جمعی از هنرمندان و هنرجویان هنری برگزار خواهد شد.

همچنین تا ۶ دی ماه نمایشگاه نقاشی گروهی با سبک رئال و سورئال و تکنیک رنگ روغن، آبرنگ ، گواش و سیاه قلم از آثار هنرجویان استاد کوچکیان فرد به نام‌های نفیسه پرورده، الهه مظفری، زهرا ظهیرآزاد، معصومه علی نیا، حوریه خلیلی، محمدحسین کوچکیان فرد، سپیده سادات سیدی، منصوره زندیه، صدیقه باقری، شیما بهرادمهر، زهرا آقابیگی، محمدامین ولیدی، شهلا ولیدی، پانته آ موسوی نژاد، محمدحسن خلیفه، پروانه نظم پژوه، فاطمه چشمه، حسن اسماعیلی در نگارخانه آبی دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به نگارخانه آبی واقع در فرهنگسرای امید به نشانی خیابان ۱۷ شهریور شمالی، بالاتر از میدان شهدا، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند.

نظر شما