سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۳۶۶۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
دورهمی کتاب‌محور اعضای باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوس به مناسبت شب یلدا با عنوان «گل‌پر» در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

دورهمی نوجوانان باشگاه کتابخوانی فردوس در شب یلدا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دورهمی کتاب‌محور نوجوانان باشگاه کتابخوانی فردوس به مناسبت شب یلدا، با عنوان «گل‌پر» ساعت 16.30 روز چهارشنبه، ۲۹ آذر در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه «گل‌پر» که دورهمی یلدایی نوجوانان اهل کتاب شهر تهران است، به بهانه امکان یک دقیقه مطالعه بیشتر و به صرف یک کاسه انار و گل‌پر و شنیدن قصه‌های ایرانی تدارک دیده شده است. بر اساس این گزارش، نوجوانان باشگاه کتابخوانی فردوس نیز به منظور همراهی با سایر نوجوانان شهر تهران در برنامه «گل‌پر»، دورهمی خود را همراه با بخش‌های متنوع در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهند کرد.

اعضای باشگاه کتابخوانی فردوس در دورهمی کتاب‌محور خود، با اجرای بخش‌های مختلفی از جمله: نمایش، حافظ‌خوانی، مسابقه، موسیقی و ...، در خدمت همسالان خود خواهند بود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در باشگاه کتابخوانی فردوس، می‌توانند به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه با تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرید.

نظر شما