چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۷۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
دوره آموزشی بازی های نمایشی خلاق با حضور علی جانب اللهی (مدرس و بازی گردان) روزهای یکشنبه و سه شنبه در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

آموزش بازی های نمایشی خلاق در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این برنامه با هدف بالا بردن اعتماد به نفس، آموزش مهارت‌های زندگی، جرات ورزی، مقابله با استرس و خجالت به آموزش، تمرین، اجرا و ارائه ویژه گروه سنی (خردسال، کودک و نوجوان) با استفاده از بازی‌های تئاتر و بداهه‌پردازی اختصاص دارد.

نمایش خلاق به کودکان کمک می‌کند تا دنیای اطراف خود را بهتر درک کنند. آن‌ها همچنین از این طریق تعاملات اجتماعی را با دیگران تمرین می‌کنند. در واقع کودکان از طریق نمایش خلاق در یک محیط امن، برای حضور در اجتماع آماده می‌شوند. این گونه وقتی در آینده در وضعیت مشابهی قرار بگیرند، می‌توانند با آن مواجه شوند زیرا مهارت‌های لازم را در آن زمینه کسب کرده‌اند.

علاقه مندان برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از دوره یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۲۸۳۹ تماس بگیرند.

نظر شما