سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۳۶۸۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کارگاه یک‌روزه طراحی با مشارکت دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در موزه هنر دکتر سُندوزی برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه یک‌روزه طراحی در خانه موزه دکتر سُندوزیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ موزه هنر دکتر سُندوزی با هدف تقویت نقش و جایگاه موزه در گسترش آموزش هنر معاصر و به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود و تعامل با مبادی تخصصی آموزش عالی هنر، کارگاه یکروزه‌ی طراحی را با مشارکت دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی برگزار می‌کند.

موزه‌ها علاوه بر گردآوری، حفاظت و معرفی مجموعه‌ها و گنجینه‌های ارزشمند خود همواره به عنوان بستری برای آموزش و پژوهش هنرمندان و پژوهشگران مطرح بوده‌اند. در این میان، مطالعه، روش‌شناسی و بررسی تحلیلی آثار موزه‌ها از نزدیک به صورت عملی توسط هنرمندان امری رایج بوده است.

در این کارگاه یکروزه طراحی، علاقه‌مندان ضمن آشنایی با ساختار و کیفیت‌های بصری آثار مجسمه و نقاشی دکتر سُندوزی، بر اساس دانش و تجربیات خود در زمینه طراحی، به خلق آثار پرداخته و تجربیاتشان را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.

کارگاه یکروزه طراحی روز پنجشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۱ در محل موزه هنر دکتر سُندوزی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به میدان آرژانتین، خیابان احمدقصیر(بخارست)، خیابان دوازدهم، پلاک ۲ مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۷۴۱۱۷۱ تماس بگیرند.


نظر شما