پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
قصه‌گویی از کتاب «پادشاه کوچک و غول بزرگ» در نشست «قاصدک» روز پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه، در کتابخانه شهید آوینی برگزار می‌شود.
قصه گویی از کتاب  « پادشاه  کوچک و غول بزرگ» درکتابخانه شهید آوینی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست «قاصدک» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و تقویت و پرورش حس خلاقیت در کودکان و نوجوانان به صورت قصه‌خوانی همراه با نمایش و بازی‌های کودکانه به معرفی کتاب «پادشاه کوچکِ غول‌های بزرگ» به نویسندگی ناهید رحیمی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
این کتاب روایت پسری به نام بزوین است که به آرزوهایش فکر می‌کند.

کتاب «پادشاه کوچکِ غول‌های بزرگ» با تصویرگری سحر خراسانی برای گروه سنی نونهال مناسب است
در خلاصه پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:«ذهن همه ما پر است از آرزوهای قشنگ. آرزوهایی که گاهی دور و درازند و گاهی شگفت‌انگیز. ذهن همه ما پر است از سؤال‌های بسیار. سؤال‌هایی که گاهی به بزرگی غول‌های بی‌شاخ‌ودم هستند وگاهی به کوچکی مورچه‌های ریزه‌میزه.

بَزوین پسری ماجراجوست که مثل همه‌ی ما آرزوها و سؤال‌های زیادی دارد. آرزوهایی که برای به دست آوردن‌شان دست به سفری شگفت‌انگیز می‌زند؛ سؤال‌هایی که برای رسیدن به جواب‌شان هزارویک راه را امتحان می‌کند.

در سرزمینی عجیب با ساکنان عجیب‌ترش… سفری با یک عالم سؤال و جواب… سفری که سرنوشت بزوین را برای همیشه جور دیگری رقم می‌زند.»

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می توانند روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه، ساعت ۱۰ به کتابخانه شهید آوینی واقع در تهرانپارس،  محله خاک سفید، خیابان  گلشن کتابخانه آوینی مراجعه کنند و با شماره تلفن 77964648 تماس بگیرند.

نظر شما