چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۳۹۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌کند
چهاردهمین نشست «اهل کتاب» شنبه یکم اردیبهشت‌ماه با معرفی و نقد و بررسی کتاب «نیروی حال» در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.
نقد و بررسی کتاب «نیروی حال» در چهاردهمین نشست «اهل کتاب»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چهاردهمین نشست «اهل کتاب» شنبه یکم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۴۵ با معرفی و نقد و بررسی کتاب «نیروی حال» نوشته اکهارت تله در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.

در این نشست حوریه حافظیان نویسنده و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان دبیر حضور خواهد داشت و مهدی پازوکی نویسنده و استاد دانشگاه و فرناز رفیعیان نویسنده و عضو انجمن اهل قلم به عنوان کارشناسان نشست، به همراه علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به بحث و تبادل نظر درباره این کتاب می‌پردازند.

کتاب «نیروی حال» نوشته اکهارت تله نویسنده آلمانی، رهنمونی برای روشن‌بینی معنوی است و نویسنده آن سعی دارد با شرح زندگی پر فراز و نشیب خود، خواننده را به داشتن زندگی معنوی دعوت کند. 

علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.
نظر شما