چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۹۱۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
باشگاه صدتایی‌ها اعضا را به مطالعه کتاب «خط مقدم» با تخفیف ۵۰ درصدی دعوت می‌کند. خط مقدم به قلم فائضه غفارحدادی، برشی از میانه زندگی دانشمند برجسته و پارسای بی‌ادعا سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم است.
«خط مقدم» سی و ششمین کتاب پیشنهادی باشگاه «۱۰۰تایی‌ها»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ اعضای باشگاه صدتایی‌ها می‌توانند با کد تخفیف اختصاصی خود هم زمان از نسخه الکترونیک وصوتی کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: پس از صدور فرمان تاریخ امام(ره) مبنی بر تشكیل نیروهای سه‌گانۀ سپاه پاسداران،‌ شهید مقدم در سال ۱۳۶۴ به سِمت فرماندهی موشكی نیروی هوایی سپاه منصوب شد. این کتاب روایتی از سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۵ را بدون رؤیاپردازی نویسنده شامل می‌شود. 
سردار حسن طهرانی‌مقدم تا روز آخر عمر نیز به‌عنوان مسئول این سازمان در ایجاد یک توان علمی و دانشی پایه و زیربنایی مشغول کارهای علمی و تحقیقاتی بود و در پادگان امیرالمومنین(ع) شهرستان ملارد درحالی‌که برای آزمایش موشكی آماده می‌شد، بر اثر انفجار زاغۀ مهمات، به یاران شهیدش (احمد كاظمی، حسن شفیع‌زاده، حسن غازی،‌ غلامرضا یزدانی و...) پیوست.


نوجوانان و دانش‌آموزان مدارس در مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم می‌توانند با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ لینک ثبت نام باشگاه را دریافت کرده و با تکمیل مشخصات خود و دریافت کارت عضویت (به‌صورت دیجیتال)، از سایت bk100.farhangsara.ir از خدمات و تسهیلات ویژه این باشگاه استفاده نموده و از صفحه کاربری خود و یا اپلیکیشن فراکتاب، کتاب را با تخفیف ۵۰ درصد تهیه نمایید.


تا کنون سی و پنج کتاب در باشگاه کتاب صدتایی ها معرفی شده و با عضویت می‌توانید از تمامی این آثار بهره‌مند شوید. 
برای کسب اطلاعات بیشتر و حل مشکل در صورت بروز برخی مشکلات در تهیه این کتاب با شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرند و یا به نزدیک‌ترین کتابخانه سازمان فرهنگی هنری تهران مراجعه کنند.

نظر شما