دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۹۴۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
در سومین نشست کانون فیلم فرهنگسرای مهر ، انیمیشن «شبح کانترویل» روز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ویژه علاقه‌مندان به فیلم و سینما به روی پرده می‌رود.

«شبح کانترویل» در سومین نشست تخصصی کانون فیلم فرهنگسرای مهربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، فرهنگسرای مهر با هدف غنی سازی اوقات فراغت مخاطبان و معرفی جدیدترین فیلم ها و انیمیشن های جهان، انیمیشن «شبح کانترویل» را روز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ویژه علاقه‌مندان به فیلم و سینما به روی پرده می‌برد.

در سومین هفته برگزاری این برنامه، انیمیشن «شبح کانترویل» محصولی از کشور انگلستان در ژانر کمدی- پویانمایی در ساعت پانزده در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای مهر به نمایش در می‌آید.

«شبح کانترویل» داستان یک خانواده آمریکایی است که به کانترویل چیس نقل مکان می‌کنند، یک عمارت باشکوه در حومه شهر که ۳۰۰ سال است که توسط روح سر سیمون دکانترویل تسخیر شده است.

فرهنگسرای مهر در اتوبان شهید تندگویان، ابتدای خانی آباد نو، خیابان لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های این فرهنگسرا می‌توانند با شماره 55037766 تماس بگیرند.

نظر شما