شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۴۰۰۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
به منظور بزرگداشت مقام حضرت زينب(س) و روز پرستار
140 نفر از پرستاران نمونه در همايش در سايه سار مهر كه با حضور تعداد زيادي از پرستاران درمانگاه‌ها و بيمارستان‌هاي خيريه استان تهران برگزار شد با اهدا جوايز و لوح تقدير تجليل شدند.

به گزارش شهر، همايش در سايه سار مهر به مناسبت ولادت حضرت زينب(س) به همت اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تهران در مجتمع فرهنگي مذهبي مكتب الزينب(س) برگزار شد.

در اين همايش كه با حضور جمع كثيري از پرستاران درمانگاه‌ها و بيمارستان‌هاي خيريه استان تهران برگزار شد از 140 نفر از پرستاران نمونه با اهدا جوايز و لوح تقدير تجليل به عمل آمد.

در اين مراسم حجت الاسلام بصيري، سرپرست بقاع متبركه استان تهران برگزاري اين همايش را بهانه‌اي براي تجلي زيباييهاي خداوند دانست و گفت: برگزاري اين همايش‌ها در واقع به عنوان حداقل تشكري است كه مسئولان مي‌توانند از ساخت پاك پرستاران به عمل بياورند.

وي به روايتي از حضرت علي (ع) اشاره كرد و گفت: ايشان از پيامبر اسلام نقل مي‌كنند كه هر پرستاري كه در جهت برآورده شدن نياز انسان‌ها گام بردارد مانند فردي است كه تازه از مادر متولد شده است.

وي فعاليت 70 بيمارستان و درمانگاه موقوفه در سطح استان تهران را امري نيكو دانست و گفت: اين امر در واقع نوعي صدقه جاريه است كه در تمام طول عمر فرد و پس از مرگ وي موجبات ثواب را براي وي فراهم مي‌كند.

همچنين حجت الاسلام اصلاني از خطباي تهران به ايراد سخنراني در خصوص مقام والاي حضرت زينب پرداخت.

نظر شما