شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۴۰۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲
رييس خانه شهرياران جوان گفت: با فراخوان اين مركز به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي ايران، شهيد بهشتي، تهران و دانشگاه آزاد و عضوگيري جدي علاقه‌مندان به حوزه سلامت، ساختار شهرياران سلامت در سال جديد كامل مي‌شود.

«حامد عبدالهي»در گفت وگو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: با توجه به رويكرد اداره كل سلامت شهرداري تهران مبني بر انجام كارهاي فرهنگي در حوزه سلامت و آموزش چهره به چهره به شهروندان، در سال گذشته شهرياران سلامت 1 و 2 تشكيل و اقدامات ويژه‌اي را در سطح شهر انجام دادند.

وي افزود: امسال با فراخوان به دانشگاه‌هاي ذكر شده، افراد علاقه‌مند در حوزه سلامت و دانشجويان مرتبط با اين حوزه جذب مي‌شوند تا شهرياران سلامت به شكل جدي‌تري در شهر به فعاليت بپردازند.

عبدالهي با اشاره به برگزاري همايش ملي سلامت شهري با همكاري شهرداري تهران و وزارت بهداشت، اظهار داشت: در اين همايش كه روزهاي شنبه و يكشنبه 4 و 5 ارديبهشت‌ماه در سالن همايش‌هاي رازي دانشگاه علوم پزشكي ايران برگزار مي‌شود، خانه شهرياران جوان با حضور در غرفه‌اي تجربيات خود را در حوزه شهرياران سلامت ارايه مي‌كند ضمن اينكه در اين غرفه فيلم آموزشي و بروشورهايي در حوزه سلامت شهري نيز توزيع مي‌شود.

رييس خانه شهرياران جوان به حضور در نمايشگاه بين‌المللي كتاب اشاره كرد و ادامه داد: در اين غرفه كه با همكاري گروه مجلات همشهري و با حضور نويسندگاني مطرح برپا مي‌شود جوانان علاقه‌مند ضمن بهره‌مندي از كتاب‌هاي ارايه شده مي‌توانند با پركردن فرم‌هاي نظرسنجي، نظرات خود را ارايه كنند، اين فرم‌ها پس از بررسي، جمع‌بندي و به عنوان دستمايه در همايشي كه در هفته جوان برگزار مي‌شود ارايه خواهد شد.

عبدالهي از برگزاري همايش بزرگداشت فردوسي در تاريخ 29 ارديبهشت خبر داد و گفت: اين برنامه با همكاري معاونت اجتماعي شهرداري‌هاي مناطق 17 و 12 برگزار مي‌شود كه شامل شاهنامه‌خواني و سخنراني اساتيد و دانشگاهيان است.

به گفته وي، اولين هيات مذهبي نيز از سوي خانه شهرياران جوان به مناسبت ايام فاطميه در روز 27 ارديبهشت‌ماه در مسجد جامع احمديه واقع در منطقه 4 فعاليت خود را آغاز مي‌كنند.

عبدالهي در پايان از اقدامات گسترده ديگر خانه شهرياران جوان در سال 89 خبر داد و گفت: اين مركز طبق سياست‌ها، اهداف و سرفصل‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برنامه‌هاي ويژه‌اي را در سال جديد در نظر گرفته است كه در صورت تصويب در آينده نزديك اعلام مي‌شود.

نظر شما