شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۴۱۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۱
مسئول امور بانوان شهرداري منطقه 20 گفت : مجتمع شهربانو که بانوان مديريت آن را دردست دارند،داراي اماکن و فضاهاي متعدد فرهنگي ، تفريحي ، هنري و ورزشي ويژه خانم‌ها و همچنين کودکان مي باشد و بانوان مي‌توانند بدون هيچ محدوديتي در آن به فعاليت بپردازند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ، سودابه مختاري با اعلام اين خبر گفت : اين مجتمع که بانوان مديريت آن را دردست دارند اماکن و فضاهاي متعدد فرهنگي ، تفريحي ، هنري و ورزشي ويژه خانم‌ها و همچنين کودکان وجود دارد و بانوان مي‌توانند بدون هيچ محدوديتي در آن به فعاليت بپردازند.

مسئول امور بانوان منطقه 20 در ادامه سالن سينما ، سالن‌هاي ورزشي و بدن سازي ، کارگاه‌هاي خلاقيت ، خانه اسباب‌بازي ، کافي‌شاپ ، سالن مطالعه و همايش ، باشگاه خنده ، سالن‌هاي زيبايي و ... را از مهم‌ترين بخش‌هاي اين مرکز عنوان کرد.

وي در ادامه ياد آور شد : همچنين در نظر است اين مرکز خدمات مربوط به « ازدواج آسان » ازجمله دوخت لباس عروس ،خدمات آرايشي و...را به زوجين کم‌بظاعت و فرزندان سرپرست خانوار ارائه دهد.

مسئول امور بانوان با توجه به وسعت و مرکزيت اين مجتمع خاطر نشان کرد: مجتمع شهربانو در خيابان کميل ، ميدان شهيد غيبي ،مقابل ميدان ميوه و تره بار در 4 طبقه و در زيربناي يکهزار و 150 متر مربع و برآورد کلي براي احداث آن حدود يك ميليارد تومان است .

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر 2 مرکز "کوثر " براي کارآفريني و اشتغال‌زايي بانوان سرپرست خانوا ر اين منطقه احداث شده‌است، تصريح کرد: اين مراکز علاوه بر آموزش مهارت‌هايي همچون خياطي ،کامپيوتر ،تعمير تلفن همراه و... به بانوان زمينه و بستر لازم را براي توليد و عرضه محصولات توليدي فراهم مي‌کند.

مختاري در ادامه تصريح کرد: اين اداره علاوه بر برپايي دوره‌هاي آموزشي اقدام به برپايي تورهاي فرهنگي ، زيارتي و تفريحي براي بانوان تحت پوشش خود مي‌کند.

نظر شما