جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۶
کد خبر: ۱۵۰۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۱
«شبانه روز» و «برخورد خيلي نزديك» در نوبت اكران قرار دارند و در حال حاضر مشغول بازي در تله فيلم «دو روز در جاده» هستم.

«حميد رضا پگاه» با بيان اين مطلب درباره آخرين فعاليت‌هاي سينمايي و تلويزيوني‌اش به خبرنگار شهر گفت: اين روزها مشغول بازي در تله فيلمي به نام «دو روز در جاده» به كارگرداني شاهين باباپور هستم و فكر مي‌كنم فيلمبرداري اين تله يك هفته ديگر ادامه داشته باشد. وي افزود:من در اين تله فيلم نقش يك كارمند بانك را كه با مشكلات روبرو مي‌شود، ايفا مي‌كنم. بازيگر فيلم «شبانه» در ادامه گفت:فيلم «شبانه روز» به كارگرداني كيوان علي محمدي و اميد بنكدار و نيز فيلم «برخورد خيلي نزديك» به كارگرداني اسماعيل ميهن دوست را در نوبت اكران دارم كه «شبانه روز» با صحبت‌هايي كه شده به احتمال قوي به مناسبت عيد فطر اكران خواهد شد.

پگاه در خصوص حضور كم‌رنگ خود در سينما افزود:بازي در سينما را دوست دارم،اما وقتي پيشنهاد بازي در فيلمي به من مي‌شود و من قرارداد مي‌بندم،متاسفانه پيشنهادهاي سينمايي تازه شروع مي‌شود و اين اختمالا از بدشانسي من نيز است. پگاه درباره مجموعه تلويزيوني «تا رهايي» عنوان كرد: در مجموعه‌اي به نام «تا رهايي» به ايفاي نقش پرداخته‌ام كه از 18 فروردين پخش آن از شبكه يك به كارگرداني حسين تبريزي و تهيه كنندگي مجيد اوجي آغاز شده است. فيلمبرداري اين مجموعه سال گذشته به پايان رسيده بود. در مجموعه «تا رهايي» حسن جوهرچي، سعيد نيکپور، مريم بوباني، حميدرضا پگاه، روناک يونسي، جعفر دهقان، شهرام عبدلي، پويا اميني، مهدي سلوکي، مهيد صبايي و کيوان محمود نژاد بازي کردند.

داستان مجموعه تلويزيوني «تا رهايي» درباره باند قاچاقي است که چمدان حاوي مدارک و قرصهاي روانگردان آنها با يک چمدان ديگر عوض مي‌شود و آنها يک عامل نفوذي را براي بازگرداندن چمدان به نزد کسي مي‌فرستند که چمدان پيش او است. اما آن فرد پس از درگيري با ماجراهايي بر سر دوراهي قرار مي‌گيرد و ...

نظر شما