جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۵۲۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۶
جشنواره سلامت با هدف ارتقا فرهنگ سلامت و تاكيد بر تغذيه سالم از 18 تا 21 ارديبهشت در فرهنگسراي بهمن برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي بهمن، مسابقه آشپزي ويژه جشنواره سلامت شامل تهيه انواع غذاهاي سنتي و آش دوغ و كشك و بادنجان است. اين برنامه در راستاي ترغيب و اهميت غذاهاي سنتي خواص و نوآوري در تهيه غذا تزئين و كيفيت آن مورد توجه خواهد بود و به نفرات برتر جوايز نفيسي اهدا مي‌شود.

در بخش ديگري از جشنواره همايشي با عنوان «تغذيه سالم»ً با شعار «شيريني زندگي» برگزار مي‌شود كه در آن كارشناسان علم تغذيه از جمله دكتر نواب پور بررسي موضوعهايي پيرامون تغذيه و سلامت مي‌پردازند.

همايش يادشده روز 18 ارديبهشت ساعت 30/17 تا 19 در سالن مبارك فرهنگسراي بهمند برگزار مي‌شود.

همچنين در راستاي برپايي جشنواره سلامت نشست موسيقي با رويكرد سلامت و فرهنگ شنيداري موسيقي در روز 19 ارديبهشت ساعت 20 در سالن مبارك برگزار خواهد شد. علاوه بر اين تندرستي با ورزش در راستاي تاثير ورزش در سلامت جسم روان با ارائه مسابقه هاي ورزشي در رده هاي مختلف سني در تاريخ 19 ارديبهشت در فضاي باز برگزار مي شود.

درجشنواره سلامت برنامه اي با نام شكرانه سلامت به پاس اين موهبت الهي جمعي از علاقمندان 21 ارديبهشت ساعت 10 صبح به عيادت جانبازان بالاي هفتاد درصد مجتمع امام خميني و مجتمع ولي عصر بيمارستان ساسان به ياد هشت سال دفاع مقدس مي‌روند.

شركت در همه برنامه‌هاي جشنواره سلامت براي عموم علاقمندان آزاد است.

نظر شما