شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۶۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۴
رييس فرهنگسراي پايداري گفت: آيين تجليل از فعالان رسانه‌اي و هنري در فتح بزرگ خرمشهر با حضور «سيدمحمد حسيني» وزير ارشاد، «عزت‌الله ضرغامي» رييس سازمان صدا و سيما، «حسن فيروزآبادي» رييس ستاد کل نيروهاي مسلح و سران كشوري و لشكري چهارشنبه 5 خرداد ماه برگزار مي‌شود.

حامد رضايي در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در اين برنامه كه با هدف بزرگداشت سالروز آزادسازي خرمشهر و با مشاركت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس برگزار مي‌شود از 30 نفر از خبرنگاران فعال در حوزه دفاع مقدس تقدير به عمل مي‌آيد.

وي با بيان اينكه اين مراسم در راستاي جشنواره رسانه‌هاي پايداري اجرا مي‌شود، افزود: اين جشنواره با هدف ماندگاري پاسداشت فعاليت‌هاي رسانه‌اي در فتح خرمشهر، تقدير از بهترين آثار ماندگار، ايجاد رقابت و تلاش مضاعف در جهت ترويج ارزش‌هاي دوران هشت سال دفاع مقدس در بين نسل جوان برگزار شد.

وي تصريح كرد: همچنين جمع‌آوري گنجينه‌اي از توليدات فرهنگي درباره فتح خرمشهر و شناسايي استعدادهاي درخشان جوانان در حوزه دفاع مقدس و رسانه در بخش‌هاي مختلفي مانند خبر، گزارش خبري، مقاله، نماهنگ، انيميشن و عكس از موضوعات جشنواره رسانه‌هاي پايداري بود كه برگزار شد.

مراسم نكوداشت و آيين تجليل از فعالان رسانه‌اي و هنري در فتح بزرگ خرمشهر روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه از ساعت 17 در فرهنگسراي پايداري برگزار مي‌‌‌شود.




نظر شما