شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۶۹۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني خبرداد:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران با اشاره به نتايج سفر رييس آتش نشاني كويت به پايتخت،گفت:قصد داريم تعاملات خود را با كشورهاي اسلامي و منطقه بيشتر كنيم كه در همين زمينه تفاهم‌نامه‌اي در 2 حوزه آموزش و پيشگيري آماده و قرار شد اين تفاهم نامه در پاييز در كويت به امضاء دوطرف برسد.

محمدرضا حاجي بيگي در گفت و گو با خبرنگار «شهر» در مورد نتايج سفر رئيس آتش‌نشاني كويت به تهران اظهار كرد: سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران چندي پيش در نشستي بين‌المللي در ژاپن براي پيش‌بيني راهكارهاي مناسب و تعامل بيشتر با كشورهاي اسلامي و منطقه از اين مقام كويتي براي سفر به ايران دعوت كرد.



وي ادامه داد: رييس آتش‌نشاني كويت اين هفته به تهران آمد كه در طول اين سفر از امكانات و مكان‌هاي مختلف سازمان آتش‌نشاني بازديد كردند. در روز نخست نشستي كارشناسي با حضور معاونين برگزار و به تبادل اطلاعات پرداخته شد.

حاجي بيگي با اشاره به بازديد سرلشکر جاسم المنصوري از ايستگاه 64،پايگاه امداد ونجات كوهستان و مركز آموزش آتش‌نشانان داوطلب و ستاد فرماندهي گفت: اين مكان‌ها براي رييس آتش‌نشاني كويت بسيار مورد توجه قرار گرفت و توانمندي سازمان آتش‌نشاني تهران تاكيد كردند.

وي افزود: اين مقام كويتي از ستاد مديريت بحران شهر تهران نيز بازديد كرد كه برخورداري اين مكان از تكنولوژي‌هاي پيشرفته براي وي بسيار جالب بود.

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري تهران گفت:قصد داريم تعاملات خود را با اين كشورها بيشتر كنيم كه در همين زمينه تفاهم‌نامه‌اي در 2 حوزه آموزش و پيشگيري آماده و قرار شد اين تفاهم نامه در پاييز در كويت به امضاء دوطرف برسد.

وي خاطرنشان كرد: آخرين بازديد المنصوري از تهران به 10 سال قبل بازمي گردد و به گفته خود او پايتخت نسبت به گذشته زيباتر و چشم گيرتر شده است.

حاجي بيگي ادامه داد: امكانات شهرداري تهران، توانمندي‌هاي ما در ساخت مكان‌هايي مانند تونل توحيد و پيشرفت‌هاي سريع سازمان آتش نشاني و رعايت استانداردهاي بين المللي در تجهيزات سازمان بسيار مورد توجه رييس آتش‌نشاني كويت قرار گرفت و اظهار اميدواري كرد اين پيشرفت‌ها را نيز در كشور ايجاد كند.

نظر شما