شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۹۰۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۵
با محوريت سلامت، توسعه و توانمندسازي
نخستين اجلاس بين المللي نيکوکاري طي ديروز و امروز با «محوريت سلامت، توسعه و توانمندسازي» در محل سالن همايش کتابخانه ملي برگزار شد.

به گزارش شهر، نخستين اجلاس بين المللي نيکوکاري توسط بنياد نيکوکاري فردوس و با همکاري شهرداري تهران برگزار شد.


در اين اجلاس بين‌المللي نمايندگاني از سازمان بهداشت جهاني، بانک توسعه اسلامي، سازمان بين‌المللي کار و همچنين نمايندگاني از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي حضور داشتند.


در حاشيه اين اجلاس نمايشگاهي با حضور بنياد بيماري‌هاي خاص، بيمارستان مسيح دانشوري، مؤسسه حمايت از بيماران ريوي، آسايشگاه سالمندان کهريزک، موسسات خيريه و اداره کل سلامت شهرداري تهران برگزار شد. اداره کل سلامت ضمن معرفي ساختارهاي موجود در حوزه سلامت شهرداري تهران به شکل نمادين بخشي از اين ساختارها را، از جمله : خانه اسباب بازي، باشگاه چاقي و مرکز فرآموز، به نمايش گذاشت و کارشناسان بصورت مستقيم به تعريف فعاليت ها پرداخته و بازديدکنندگان را با اين فعاليت ها آشنا كردند.


اين اجلاس به منظور ايجاد شناخت از نيکوکاري و انجام عمل خير و کمک به نيازمندان در سطح بين المللي، شناسايي بيشتر خيرين و موسسات نيکوکاري در سطح بين المللي و داخلي، ايجاد ارتباط بين خيرين و افراد توانمند با سازمان هاي مردم نهاد که به مردم کمک مي کنند، افزايش همکاري هاي بين بخشي سازمان هاي دولتي و غير دولتي داخلي و ايجاد همکاري هاي بين المللي سازمان ها و نهادهاي مردم نهاد بين المللي که درخصوص فقرزدايي فعاليت مي کنند؛ برگزار شد.


نظر شما