شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۱۶۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱
كنسرت «سيمرغ» به رهبري درويشي و با صداي شجريان، در مجموعه ورزشي انقلاب برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر، کنسرت «سيمرغ» به آهنگسازي حميد متبسم و رهبري محمدرضا درويشي با آواز همايون شجريان و با حضور چهل نوازنده و خواننده در روزهاي هفتم، هشتم و نهم مرداد ماه در تهران،دراستاديوم تنيس مجموعه ورزشي انقلاب، برگزار خواهد شد.
بليت اين کنسرت از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه چهارم مرداد 89، به‌صورت آنلاين از طريق سايت 
www.shajarianconcert.com قابل تهيه است.
بهاي بليت‌هاي اين کنسرت از 250 هزار تا 450 هزار ريال اعلام شده است. پرداخت وجوه بليت‌ها توسط کليه کارت‌هاي بانکي عضو شتاب امکان پذير بوده و بليت‌ها به‌صورت الکترونيکي صادر خواهند شد. خريدار با دانلود و پرينت، قادر به ورود به سالن خواهد بود.
احراز هويت خريدار الزاما بر اساس ارائه کارت ملي و اطلاعات موجود در سامانه فروش انجام مي‌شود و برگزارکننده هيچ مسئوليتي را در قبال خريداران بليت خارج از سيستم فروش نپذيرفته است و تنها پاسخگوي كساني خواهد بود که اطلاعات فردي و کدملي آن‌ها با اطلاعات روي بليت مطابقت دارد.
علاقمندان مي‌توانند جهت راهنمايي و خريد تلفني مي‌توانيد با شماره‌هاي 88727046 و 88727047، شرکت رايساز تماس حاصل كنند. جهت خريداري بليت به صورت حضوري نيز مي توانند به «مرکز موسيقي ققنوس» واقع در ميدان تجريش، روبروي سينما آستارا، پاساژ حيدريان، «مرکز موسيقي بتهوون» واقع در خيابان کريمخان، خيابان سنايي و «فروشگاه کافه کهن» واقع در ميدان هفت تير، جنب مسجد الجواد، کوچه بهارمستيان مراجعه كنند.

نظر شما