شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۳۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۳
مسئول اداره آسيب‌هاي اجتماعي منطقه 19 از ساماندهي کارگران فصلي محدوده اين منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، تهراني مسئول اداره آسيب‌هاي اجتماعي منطقه 19 با بيان اين مطلب ادامه داد: ما نقاط تجمع کارگران فصلي را شناسايي کرده‌ايم و قرار است در محلي نزديک به تجمع اين کارگران، ساختمان‌هايي جهت ساماندهي آنان راه اندازي کنيم.

تهراني افزود: اغلب اين کارگران در محلات صالح آباد و نعمت آباد و نيز پارک‌هاي 22 بهمن و خيابان ورزش تجمع مي‌کنند که طبق مذاکران صوت گرفته با معاونت شهرسازي منطقه، دو زمين واقع در محدوده خيابان ورزش و پارک 22 بهمن براي ايجاد سوله پيشنهاد شده است.

 مسئول اداره آسيب‌هاي اجتماعي منطقه خاطرنشان کرد: طي هفته جاري جلسه‌اي با حضور نماينده سازمان رفاه و خدمات اجتماعي(قسمت توانمندسازي)، شهردار ناحيه 2 و معاون اجتماعي منطقه تشکيل و يکي از دو زمين‌هاي پيشنهاد شده براي راه اندازي سوله کارگران فصلي انتخاب مي‌شوند.

 وي گفت: ساختمان‌هاي مذکور به يک سري وسايل از جمله بوفه، تلويزيون، ميز و نيمکت و تخته وايت بورد مجهز خواهند شد.

تهراني با اشاره به بحث مهارت آموزي اين کارگران تصريح کرد: در اين راستا از حرفه آموزان دعوت مي شود تا به کارگراني كه مهارت‌هاي لازم را ندارند آموزش و مدرک دهند.

 وي اظهار کرد: جهت به کارگيري کارگران فصلي پيمانکاران منطقه را ملزم مي کنيم که کارگران خود را از پاتوق‌ها تأمين کنند و در اين راستا اطلاع رساني نيز مي‌کنيم.

تهراني خاطرنشان کرد: پيمانکاران مي توانند کارگران مورد نياز خود را از طريق پاتوق‌هايي که توسط معاونتهاي اجتماعي و خدمات شهري تأييد مي شوند تأمين کنند.

نظر شما