شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۳۴۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶
با اشراف اطلاعاتي پليس تهران بزرگ
فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: با اقدامات خوب پليس پايتخت و اشراف اطلاعاتي موجب شد حوادث مشابه سال 88 تكرار نشود.


به گزارش " شهر " سردار حسين ساجدي نيا روز دوشنبه در مراسم توديع و معارفه چند تن از فرماندهان انتظامي تهران بزرگ اظهار داشت: توجه به معنويت و اخلاق اسلامي از اولين مطالبات ما از مجموعه معاونان اين فرماندهي است.

وي ادامه داد: ما خواستار اين هستيم كه معاونان محترم در اين رابطه برنامه ريزي داشته باشند و از اولويت هاي برنامه ريزي ما اين است كه با خدمتگزاري بي منت و ريشه كن كردن مفاسد در درون و خارج از سازمان قدم هاي موثري را براي استقرار آرامش برداريم كه نتيجه آن احساس امنيت مردم در شهر تهران خواهد بود.

ساجدي نيا افزود: اشراف بر امور، نظارت، پيشگيري و پيش بيني حوادث يكي از مطالبات ما از معاونان است بطوري كه با اشراف اطلاعاتي كه در سال جاري داشتيم باعث شد از حوادث مشابه سال 88 جلوگيري شود.

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزر گ اعلام كرد: بهره گيري از نيروي كار جوان و استفاده از جوانان يكي ديگر از برنامه هاي در دستور كار پليس پايتخت است. سردار ساجدي نيا با اشاره به اينكه پليس پايتخت در حوزه آموزش دچار خلاء است گفت: اميدواريم در امور آموزش اين خلاء ها هر چه سريع تر برطرف شود.

بر اساس اين گزارش در اين مراسم از زحمات سرهنگ هاشمي به عنوان رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ تشكر و توديع شد و از سردار رحيمي به عنوان رييس جديد پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ معارفه شد.

همچنين در اين مراسم سرهنگ خانچرلي به عنوان رييس پليس پيشگيري، سرهنگ كريمي به عنوان معاون عمليات و سرهنگ بني اسد به عنوان معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ معرفي شدند و از زحمات سرهنگ غني لو به عنوان معاون سابق اين فرماندهي تشكر و قدرداني شد.

نظر شما