يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۳۵۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
در واكنش به هتك حرمت كلام‌الله مجيد صورت مي‌گيرد
بيش از هزار نفر از اعضاي خانه شهرياران جوان در واكنش به هتك حرمت كلام‌الله مجيد از سوي گروهي از افراطيون مسيحي، در مقابل سفارت سوييس اجتماع كرده و انزجار خود را نسبت به اين عمل ناپسند ابراز مي‌كنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي خانه شهرياران جوان، اين تجمع روز پنجشنبه 25 شهريورماه از ساعت 11 تا 12  مقابل سفارت سوئيس با حضور بيش از هزار نفر از جوانان مومن و انقلابي برگزار مي‌شود.

 

در اين مراسم حجت اسلام والمسلمين پناهيان به سخنراني مي پردازند و در پايان بيانيه‌اي در راستاي محکوم کردن اين عمل ننگين از سوي اعضاي خانه شهرياران جوان قرائت مي‌شود.

 

متن بيانيه به شرح ذيل است:

 

«انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون »

 

شب سيرتي يهود را خوب ببين

عشق است هزار بار مصلوب ببين

 

موعود تمام سوره‌ها قرآن را

يكباره ورق ورق لگدكوب ببين

 

در همهمه بود رقص شيطان به زمين

با قهقهه بر وحشت انسان به زمين

 

جبريل سياه‌پوش آنجا مي‌خواند:

اي واي! ورق پاره قرآن به زمين

 

اسلام ستيزي مدعيان رعايت حقوق بشر، آزادي و دموکراسي وارد مرحله جديدي شد و پس از وهن به ساحت پيامبر عظيم الشأن اسلام، حال به سراغ آخرين معجزه پروردگار، قرآن کريم رفتند. عمل تفرقه‌برانگيز اهانت به كلام‌ا... مجيد در سرزميني كه مدعي آزادي بيان هستند، چنان زشت و شنيع است كه در نگاه هر انسان آزاده با هر دين و مسلكي محكوم است.

 

اين اقدام غيرانساني و غيراخلاقي، آن هم مقابله با كتابي كه بشارت آن به بندگان خداست، نشان از عجز مبشران دروغين فضاي باز سياسي و اجتماعي براي بيان ديدگاه‌هاست.

 

آن كشيش مسيحي شايد با علم به نگاه مترقي قرآن مجيد، به پيامبر خدا حضرت عيسي‌ بن ‌مريم (ع) به جنگ با آن حضرت برخاست و به لطف الهي مواجه با مخالفت و سرزنش كشورها، مذاهب و شخصيت‌ها شد و عقب‌نشيني كرد.

 

قرآن كريم نه فقط كتاب مقدس مسلمانان بلكه بيان آشكاري است از اعتقادات حنيف ابراهيمي و چقدر پليدند آناني كه با شعار آزادي بيان به مقابله با آزادي بيان همت گماشتند و آن را در توهين به مقدسات خلاصه كرده اند و با سكوت خود مهر تاييدي بر اين جنايت كثيف زدند و بدتر از آن مدعياني هستند كه توهين كنندگان به پيامبر رحمت را ارج نهادند و از آن ها تقدير مي كنند.

 

اين سلسله‌ كينه‌توزي‌ها با اسلام و مسلمين ناشي از آن است كه از چند دهه پيش تاكنون نور اسلام از هميشه تابنده‌تر و نفوذ آن در دل‌ها در جهان اسلام و حتي در غرب از هميشه بيشتر شده است، ناشي از آن است كه اُمت اسلام از هميشه بيدارتر شده و ملت‌هاي مسلمان اراده كرده‌اند زنجيرهاي دو قرن استعمار و تجاوز مستكبران را پاره كنند.

 

مقام معظم رهبري حادثه‌ اهانت به قرآن و پيامبر عظيم‌الشأن (ص) را با همه‌ي تلخي‌اش، حامل بشارتي بزرگ مي‌داند: خورشيد پرفروغ قرآن روزبه‌روز بلندتر و درخشنده‌تر خواهد شد. آري! خورشيد پر فروغ حق روز به روز تابنده تر مي شود و از همين جهت است كه روز به روز بر بدمستي هاي اين ديو ابليس صفت هم افزوده مي‌شود.

خانه شهرياران جوان به نمايندگي از جوانان شهر تهران، با تسليت اين مصيبت به امام زمان(عج)، مسلمانان جهان و هم‌چنين محكوميت اين اقدام زشت از همه امت اسلامي دعوت مي‌كند كه با هوشياري توطئه‌ها را خنثي كنند و به وعده مؤكد حق الهي كه اعلان داشته حافظ اين قرآن است مطمئن باشد.

... و در آخر هشدار ما به  اسلام ستيزاني است که بايد منتظر عواقب اعمال شنيع خويش باشند.

نظر شما