شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۳۶۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۸
فرمانده پايگاه بسيج شهرداري منطقه 3، از برگزاري همايش بزرگ "ياد ياران" بزرگداشت هفته دفاع مقدس مورخ سه شنبه 6 مهر ماه در سالن شهيد مفتح خبر داد.

به گزارش «شهر»،رنجبر با بيان اينکه اين همايش يک روزه در راستاي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و تکرار حلقه هاي وصل با صفا و صميميت رزمندگان انصار و مهاجر در دوران دفاع مقدس برگزار مي شود، افزود: همين مردم بودند که در زمان 8 سال دفاع مقدس با هدف دفاع از آرمان ها و ارزشهاي ايران اسلامي پا به عرصه نبرد گذاشتند و نگذاشتند که حتي يک وجب از خاک کشورمان نصيب بيگانگان شود و بايد از اين پتانسيل در جهت پيشبرد اهداف نظام و پيشرفت در همه زمينه ها استفاده کرد.

وي با اشاره به اينکه اين همايش با حضور سرهنگ موسايي فرمانده مرکزمقاومت بسيج شهرداري تهران، شهردار منطقه، قائم مقام شهردار و جمعي از مسئولان شهرداري منطقه برگزار مي شود، خاطرنشان کرد: در ادامه اين همايش يک روزه جمعي از رزمندگان و سرداران هشت سال دفاع مقدس به بيان خاطرات خود مي پردازند.

رنجبر با بيان اينکه گرچه جنگ شهداي بيشماري را به اين انقلاب و نظام تقديم کرد، اما ارزش هايي گرانبها را براي کشور و مردم مان به ارمغان آورد، يادآور شد: هر چه از دفاع مقدس فاصله مي گيريم نبايد از اين ارزشها فاصله بگيريم و ياد و خاطر اين 8 سال را به فراموشي بسپاريم.

فرمانده پايگاه بسيج شهرداري منطقه 3 اظهار کرد: برنامه امسال هفته دفاع مقدس از آخرين روز شهريور ماه (روز چهارشنبه) آغاز مي شود و به مدت يک هفته ادامه دارد. وي افزود: از برنامه هاي قابل ذکر در اين هفته مي توان به برگزاري مسابقات ورزشي(تيراندازي)، سرکشي به خانواده هاي شهدا و غبارروبي از گلزار شهدا، ديدار با جانبازان،برپايي ايستگاه صلواتي ، شامگاه ياد ياران و مرور خاطرات زمان جنگ،مسابقات مقاله نويسي ،نقاشي،روزنامه ديواري با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد.

نظر شما