شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۳۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۸
از سوي فرهنگسراي تهران صورت مي‌گيرد
همزمان با هفته مقدس از جانبازان 70 درصد جنگ تحميلي به پاس سال‌ها استقامت و پايداري در همايش «عطر خوش ايثار» تجليل مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت مراکز فرهنگي هنري مناطق 21 و 22، «همايش عطر خوش ايثار» با شعار «هشت سال دفاع مقدس، 30 سال ايثار و استقامت» به مناسبت سي‌امين سالگرد دفاع مقدس برگزار و طي آن ضمن معرفي و تجليل از اسوه‌هاي صبر و استقامت، فرهنگ دفاع مقدس به عنوان پديده‌اي ماندگار مورد بررسي قرار مي‌گيرد.


اين همايش از سوي فرهنگسراي تهران و با حضور جانبازان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس ، نويسندگان و شاعران ادبيات پايداري ، خادمان سالخورده رزمندگان در دوران جنگ ، خانواده شهدا و ايثارگران و جمعي از شهروندان در هفته دفاع مقدس برگزار و شامل بخش‌هاي مختلفي هم چون تجليل از جانبازان 70 درصد در ويژه برنامه "ايثار در ايثار"، سخنراني و يادمان شهيد بابانظر در بخش " روايت عشق" ، موسيقي حماسي در بخش "گلبانگ پايداري"، خاطره گويي رزمندگان در بخش " راويان حماسه" و شعرخواني در بخش "گلواژهاي ايثار" خواهد بود.


همايش "عطر خوش ايثار"با همکاري بنياد شهيد و دانشگاه علوم انتظامي در تاريخ چهارم مهرماه همزمان با پنجمين روز از هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات دانشگاه علوم انتظامي واقع در بزرگراه همت برگزار مي‌‌شود.

نظر شما