شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۵۱۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
ششمين دوره پروژه‌هاي دانش آموزي تبيان از 13 آبان سال جاري با حضور دو هزار دانش آموز ايراني آغاز مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از واحد مستند سازي موسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان، سعيد امين الرعايا با اعلام اين خبر افزود:هدف اصلي از برگزاري اين طرح، ايجاد تعامل بيشتر معلمان با فضاي مجازي، توسعه فرهنگ پژوهشگري در جامعه است.


وي افزود: در اين طرح بيش از 2 هزار دانش آموز از سراسر کشور در گرايش‌هاي مکانيک، الکترونيک، فيزيک، اقتصاد و آمار، هنر، علوم انساني، محيط زيست، زمين شناسي، زيست شناسي و شيمي به يادگيري و انجام پژوهش ها مشغول خواهند شد و از طرح درس هاي ارائه شده بر روي سايت پروژه هاي دانش آموزي http://project.tebyan.net استفاده مي کنند.


وي در ادامه عنوان کرد: کارشناسان اين مرکز به صورت اينترنتي به معلمان و دانش آموزان مشاوره مي دهند، و در صورت نياز به مشاوره حضوري، کارشناسان براي ارائه خدمات حضوري به مدارس مربوطه مراجعه خواهند کرد.


به گفته مدير مرکز يادگيري موسسه تبيان، در پايان دوره گروه هاي دانش آموزي برتر نتايج و دستاوردهاي تلاش خود را در جشنواره پاياني که ارديبهشت سال 90 برگزار خواهد شد، در سه بخش نمايشگاه، سمينار و مسابقات به نمايش در مي‌آورند.


وي گفت: دانش آموزاني که علاقمند به شرکت در طرح پروژه هاي دانش آموزي هستند براي کسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در اين دوره مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://www.tebyan.net/projects.html مراجعه کنند.


طرح پروژه هاي دانش آموزي تبيان از سال 83 آغاز شده، که پنجمين دوره آن آبان ماه سال گذشته آغاز شد و پروژه‌ي دانش آموزاني که در آن دوره شرکت داشتند در نمايشگاهي که ارديبهشت سال جاري برگزار شد، به نمايش درآمد.


نظر شما