پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۷۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۳
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از اجتماع 110 هزار بسيجي استان تهران در روز عيد غدير براي تجديد بيعت و ديدار با مقام معظم رهبري خبر داد.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومي كل سپاه، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري با اشاره به تلاقي هفته بسيج با دهه امامت و ولايت و عيد سعيد غدير گفت: در سراسر كشور يك ميليون بسيجي به نمايندگي ازده‌ها ميليون بسيجي به طور نمادين با مقام عظماي ولايت تجديد بيعت خواهند كرد.


فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: بسيجيان ولايتمدار در اين اجتماع بزرگ، حماسه غدير و پيام آن را براي ملت ايران و مسلمانان زنده مي كنند.


فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: بسيج نيرويي منحصر به فرد است كه مي تواند متناسب با هر شرايط و زمان، وضعيت خاصي پيدا كند و به كمك نظام و كشور بشتابد.


وي با اشاره به دور انديشي حضرت امام راحل (ره) در فرمان تشكيل بسيج مستضعفين گفت: امروز دشمن در جنگ نرم برضد جمهوري اسلامي ايران اهدافشان تضعيف روحيه مقاومت و پايداري، القاي روحيه يأس و نااميدي و اسلام ستيزي است.


فرمانده كل سپاه همچنين، ايران هراسي و شيعه هراسي، پايمال كردن روحيه ايثار و شهادت طلبي، سلب اعتماد مردم از نظام و مسئولان، ترويج سكولاريسم و ارزش هاي غربي و مقابله با فرهنگ ديني و مذهبي را از ديگر اهداف جنگ نرم دشمن اعلام كرد.


وي تأكيد كرد: حوادث و رخدادهاي فراروي انقلاب و حركت ملت ايران در سه دهه اخير و نقش آفريني هاي سرنوشت ساز و تاريخي بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با توطئه ها و فتنه آفريني هاي دشمنان، آينده نگري و افق ديد بلند امام راحل (ره) و تدبير حكيمانه ايشان در تشكيل بسيج را نشان مي دهد.


سرلشكر جعفري، بسيج را مردمي‌ترين نهاد معرفي و با اشاره به مصاديقي از كاركردهاي بسيج در عمران و سازندگي و توسعه كشور و رفع نيازهاي مردم افزود: امروز مردم با مشاهده نقش بسيجيان در اجراي طرح هاي بزرگ ملي مانند راه سازي، سدسازي، تونل سازي، گازرساني، آبرساني و كمك هاي امدادي در هنگام بروز حوادث و بلاياي طبيعي، حضور مؤثر و خادمانه بسيج و بسيجيان را در زندگي خود حس مي كنند.


فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به تحولات ساختاري اخير بسيج گفت: اين تغييرات در سازمان بسيج با هدف ترويج و نهادينه كردن نگاه حكيمانه رهبر معظم انقلاب به اين نهاد و توسعه نقش پذيري بسيجيان در عرصه هاي متنوع است.


سرلشكر جعفري گفت: بسيج قدرت نرم انقلاب و نظام و سرمايه عظيم ملت ايران در مواجهه با جنگ نرم است.


نظر شما