شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۷
کد خبر: ۲۷۵۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
با هدف کاهش آلودگي هوا انجام‌ مي‌شود؛
به منظور تلطيف هوا و تشويق شهروندان به استفاده از دوچرخه، مسير 21 کيلومتري دوچرخه سواري در منطقه 21 راه اندازي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، سلماني معاون حمل‌ونقل و ترافيک منطقه ضمن اعلام اين مطلب گفت: با توجه به آلودگي هوا و تشويق شهروندان به استفاده از وسيله دوچرخه، در اين راستا 21 کيلومتر از مسير اين منطقه به مسير دوچرخه سواري اختصاص يافت.

وي افزود: اين اقدام در سه فاز در سطح منطقه اجرا مي شود، که فاز اول آن از بوستان قوري‌چاي واقع در ناحيه سه آغاز و تا خيابان 55 ادامه دارد که در حال حاضر تمامي اقدامات در اين مسير صورت گرفته و با اعتباري در حدود 500 ميليون تومان آماده بهره برداري است.

سلماني اظهار داشت: فاز دوم از خيابان 55 منطقه 21 به موازي اتوبان تهران- کرج آغاز و تا چهار راه ايران خودرو ادامه مي‌يابد.

وي تصريح کرد: همچنين فاز سوم اين پروژه از چهار راه ايران خودرو آغاز و به پيست دوچرخه سواري بوستان چيتگر متصل مي شود. معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 21 خاطر نشان کرد: در حال حاضر بستر سازي و زير سازي اين پروژه جهت اجرا در فاز دوم و سوم در دست اجرا است که در صورت تامين اعتبار، ساخت دو فاز باقي مانده از بهمن ماه سال جاري آغاز مي‌شود.

وي گفت: در تلاش هستيم دو فاز باقي مانده اين پروژه را تا پايان سال 90 جهت استفاده بهينه شهروندان منطقه به بهره برداري برسانيم. 

نظر شما