شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۷۷۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۲
شهردار منطقه 22 در مراسم معارفه تعدادي از معاونان و مديران اين منطقه اعلام کرد:
شهردارمنطقه 22 تهران گفت: ارتباط مردم و مسئولان بايد به گونه اي باشد که بتوانيم پروژه ها را با توجه به نياز و درخواست شهروندان تعريف و پيش بيني کنيم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، بهاري شهردار منطقه 22 در مراسم معارفه تعدادي از معاونان و مديران اين منطقه، مژده جو را با حفظ سمت در معاونت حمل و نقل و ترافيک منطقه به ‌عنوان قائم مقام خود و کريمي‌پور را به‌عنوان معاون امور شهري و فضاي سبز ، رشيدي به‌عنوان معاون فني و عمران منطقه و همچنين غرباپور را در سمت مشاور و مسئول دفتر شهردار منطقه 22 معرفي كرد.


وي در مورد انتظاراتش از معاونان ، همکاران و کارکنان اين منطقه گفت: علاقه‌مندي و رعايت نظم و انضباط ، صداقت و يک‌رنگي در ارائه خدمت ، جلب رضايت شهروندان همچنين احترام به ارباب رجوع و رعايت مردم داري از شروط اصلي و لازمه فعاليت در شهرداري است که انتظار مي رود معاونان، مديران و ديگر کارکنان اين موارد را همواره مد نظر داشته باشند.


وي با اشاره به اينکه مديران و مسئولان منطقه بايد حداکثر بهره برداري را از نيروي انساني فعال ، تجهيزات و امکانات موجود و پتانسيل منطقه براي جلب رضايت شهروندان داشته باشند، افزود: مدير توانا کسي است که به قوانين و مقررات تسلط کافي لازم را داشته باشد؛ مطمئنا چنين مديري به وظايف و اختيارات خود آشناست و محدوده اختيارات و عملکرد خود را مي شناسد و فعاليت او در مجموعه موجب پيشبرد اهداف سازمان و بالطبع جلب رضايت شهروندان از نحوه خدمت رساني شهرداري خواهد شد.


وي تاکيد کرد: از آنجا که مجموعه کارکنان شهرداري از روسا و مديران خود الگو مي گيرند، لازم است مديران، معاونان و شهرداران نواحي 4 گانه منطقه از صرف هزينه هاي بي‌مورد پرهيز کنند.


شهردار منطقه 22، با اشاره به اينکه برقراري ارتباط ميان معاونان و مديران مجموعه با شوراياران محله ها، بسيج، ائمه جماعات، معتمدان و ديگر نهادهاي اجتماعي مرتبط با مردم از اولويت ها و رموز موفقيت در خدمت رساني است، خاطرنشان کرد: هيچکس نسبت به وضع شهروندان دلسوزتر از خود شهروندان نيست ، لازم است که پروژه هاي عمراني رفاهي با توجه به نياز و درخواست شهروندان تعريف و اجرايي شود. ارتباط مردم و مسئولان بايد به گونه اي باشد که بتوانيم پروژه ها را با توجه به نياز و درخواست شهروندان تعريف و پيش بيني کنيم و براي ايجاد ارتباط بهتر نيز بايد توجه داشت که هميشه در اتاقتان به روي ارباب رجوع باز و پاسختان به وي روشن و واضح باشد.

بهاري پيگيري مصوبات نظارت دوره‌اي ، توجه به مکاتبات مرکز همچنين رسيدگي به پيامهاي سامانه هاي 1888، 137، ناحيه محوري و مديريت محله را نيز از اولويتهاي شهرداري منطقه برشمرد و تصريح کرد: هماهنگي مديران و معاونان با رده هاي منطقه اي و فرا منطقه اي، پاي کار بودن و حضور در بازديدهاي ميداني براي درک بهتر موضوعات و معضلات احتمالي نيز از جمله مسائلي است که بايد مورد توجه باشد.

بنابراين گزارش در ادامه اين برنامه مژده جو قائم مقام جديد منطقه ، رشيدي معاون فني و عمران، کريمي‌پور معاون امور شهري و فضاي سبز همچنين غرباپور مشاور و رييس دفتر شهردار منطقه 22 به حاضران در اين مراسم معرفي شدند.

نظر شما