دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۸۲۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۸
سخنگوي شهرداري تهران از انجام توافقات اوليه با سرمايه گذار براي ساخت فاز 2 برج ميلاد خبر داد و گفت : اميدوارم به دنبال توافقات صورت گرفته، عمليات اجرايي ساخت فاز 2 برج ميلاد در سال جاري به شکل گسترده آغاز شود .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران محمد هادي ايازي در مورد وضعيت ساخت فاز 2 برج ميلاد ، بيان کرد : براي ساخت فاز دو برج ميلاد خوشبختانه مسائل مربوط به سرمايه گذار پيگيري شده و هم اکنون توافقات اوليه نيز صورت گرفته است.

 

وي در ادامه با بيان اينکه اجراي فاز دوم برج ميلاد شامل هتل و مجموعه هاي تفريحي مي شود ، اظهار اميدواري کرد که با توافقات صورت گرفته ميان شهرداري و بخش سرمايه گذار ، عمليات اجرايي ساخت فاز 2 برج ميلاد در سال جاري به شکل گسترده آغاز مي شود.

 

معاون اجتماعي فرهنگي شهردار تهران تاکيد کرد: قطعا پس از احداث و راه اندازي فاز 2 برج ميلاد ، اين مجموعه به يکي از بزرگترين قطب هاي اقتصادي و فرهنگي کشور تبديل مي شود.

 

بنا بر اين گزارش، هتل 5 ستاره بين‌المللي مجموعه يادمان سازه که قرار است در فاز دوم برج ميلاد ساخته شود، براي ارائه تسهيلات اقامت و پذيرايي از گردشگران داخلي و خارجي و شرکت‌کنندگان در همايش‌ها پيش‌بيني شده و مجموعه زيربناي درنظر گرفته شده براي آن 52 هزار متر مربع است.


نظر شما