جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۸۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۳
معاون امور فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه4 گفت: به زودي 7 کتابخانه منطقه براي استفاده شهروندان شبانه روزي خواهد شد.

 به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، محسن جلالي فراهاني با اعلام اين خبر گفت: نيروهاي لازم براي اداره اين کتابخانه ها تامين شده است و به زودي اين 7 کتابخانه براي آقايان به صورت 24 ساعته و براي خانم ها از ساعت 5 تا 22 بدون تعطيلي فعال خواهد بود. وي ظرفيت اين کتابخانه ها را در مجموع حدود يک هزار نفر اعلام کرد و گفت: در ايام امتحانات ساعت فعاليت سالن مطالعه بانوان نيز تا ساعت 24 افزايش خواهد يافت.

جلالي با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي توسعه کتابخانه هاي محلي گفت: عمليات احداث 3 کتابخانه در محله پاسداران، حکيميه و قنات کوثر در مراحل پاياني است و پيش بيني مي شود تا پايان سال به بهره برداري عموم برسد و بهره برداري از اين 3 کتابخانه کمک شاياني به ارتقاء سرانه هاي فرهنگي در منطقه خواهد کرد.

وي خاطر نشان کرد: کتابخانه شهيد آويني در محله خاک سفيد، کتابخانه کاظم آباد در سراي محله کاظم آباد، کتابخانه حکيميه جنب بازار ميوه و تره بار حکيميه، کتابخانه اوقاف در خيابان سراج، کتابخانه لويزان در محله لويزان، کتابخانه اشراق جنب فرهنگسراي اشراق و کتابخانه بوستان در حکيميه از جمله کتابخانه هاي شبانه روزي منطقه هستند.

نظر شما