شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۹۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۷
در قالب تفاهم‌نامه بين وزارت ارشاد و ارتش/
بهمن درّي معاون امور فرهنگي از اهداي 140 هزار جلد كتاب (براساس انتخاب كارشناسان آن سازمان) و در قالب تفاهم نامه في مابين معاونت امور فرهگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران به‌منظور تجهيز كتابخانه‌هاي ارتش در سراسر كشور خبر داد

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي معاونت امور فرهنگي . وي در تضيح بيشتر گفت: باتوجه به ارزيابي‌هاي صورت گرفته و گزارش تفصيلي آن سازمان از اثرات و بركات اين اقدام در گسترش فرهنگ كتابخواني، با تمديد اين تفاهم‌نامه موافقت كرده‌ايم.

معاون فرهنگي وزير ارشاد افزود: بنابر اعلام سازمان عقيدتي سياسي علاوه بر تجهيز كتابخانه‌هاي ارتش در اقصي نقاط كشور اين سازمان باتوجه به تفاهم‌نامه موجود اقدام به برپايي نمايشگاه در سازمان و ادارات توابع كرده و كتاب‌هاي دريافتي را به‌صورت گردشي در اين نمايشگاه‌ها جهت اطلاع كاركنان از تازه‌هاي نشر عرضه كرده است كه اين امر باعث افزايش و گسترش فرهنگ كتابخواني بين كاركنان اين سازمان شده است.

بهمن دري خاطرنشان كرد، معاونت امور فرهنگي آمادگي دارد با ديگر سازمان‌ها و ارگان‌هاي علاقمند به گسترش مقوله كتابخواني، نيز چنين اقدامي صورت دهد.

معاون امور فرهنگي همچنين از اعلام آمادگي معاونت متبوعش دربارة استمرار اين اقدام در صورت ارزيابي مطلوب خبر داد.

نظر شما