شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۹۱۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰
داريوش فرهنگ بازيگر و كارگردان سينما كه اين‌روزها فيلم «خنده در باران» براي شركت در جشنواره فجر را آماده مي‌كند مي‌گويد: متاسفانه در سينماي امروز كارگردان‌ها آن چيزي را كه در ذهن پرورش مي‌دهند، نمي‌توانند بسازند. خلاقيت براي ساخت فيلم‌هاي جديد وجود دارد، اما مشكلات فيلم‌ها، زمان پروانه ساخت و دوران توليد و اكران باعث مي‌شود تا خلاقيت‌ها در يك فيلم كمرنگ شوند.

اين كارگردان و بازيگر سينما در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: امسال با فيلم «خنده در باران» در جشنواره فيلم فجر شركت مي‌كنم و اين فيلم مراحل فني را طي مي‌كند. صداگذاري اين فيلم توسط ايرج شهنازي ادامه دارد.

فرهنگ در ادامه عنوان كرد: موسيقي فيلم براي من اهميت بسياري داشت و با توجه به تجربه خلاق فردين خلعتبري، موسيقي فيلم توسط ايشان انجام مي‌شود.


اين كارگردان سينما درباره مضمون فيلم اش گفت: اين فيلم مضموني كمدي دارد و داستان فيلم از كليشه‌هاي رايج در كمدي‌ها دور است و در واقع يك كمدي متفاوت را دراين فيلم خواهيد ديد.


فرهنگ درباره فيلم «يك گزارش واقعي» گفت: اين فيلم درجشنواره سال گذشته به نمايش گذاشته شد، كه هنوز اكران عمومي نشده است؛ البته سال گذشته مشكل فني و صداگذاري فيلم بود كه باعث شد تا اكران عمومي آن به تعويق بيافتد اما همان موقع مشكل فني فيلم را حل كرديم و حالا در اتنظار پروانه نمايش هستيم.


كارگردان فيلم سينمايي «رز زرد» گفت:‌ متاسفانه در سينماي امروز كارگردان‌ها آن چيزي را كه در ذهن پرورش مي‌دهند، نمي‌توانند بسازند. خلاقيت براي ساخت فيلم‌هاي جديد وجود دارد اما مشكلات فيلم‌ها زمان، پروانه ساخت و دوران توليد و اكران باعث مي‌شود تا خلاقيت‌ها در يك فيلم كمرنگ شوند. با اين حال فيلم «خنده در باران» چون يك كمدي رمانس است فكر مي‌كنم مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار بگيرد.


بازيگر فيلم «شايد وقتي ديگر» درباره مجموعه‌هاي تلويزيوني گفت: مجموعه‌اي با نام «مهاجران» براي پخش آماده مي‌شود كه اين مجموعه برگرفته از يك رمان خارجي است اما مشكلات مالي همچنان ادامه تصويربرداري اين مجموعه را به تاخير مي‌اندازد.


وي در ادامه بيان كرد: اين مجموعه به زودي از شبكه 3 سيما بر روي آنتن خواهد رفت.


داريوش فرهنگ به زودي در مجموعه تلويزيوني به نام «داوران» به ايفاي نقش خواهدپرداخت و بعد از نگارش اين مجموعه «بهترين سال‌هاي زندگي» را كارگرداني خواهد كرد.


نظر شما