جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۷
کد خبر: ۳۰۶۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
شهردار تهران در ديدار با مسئولان حراست:
بايد تلاش کنيم در سازمان قدرت کنترل داشته باشيم. بايد کاري کرد که اگر در مجموعه تخلفي صورت گرفت در درجه اول براي مجرم و متخلف ناامني ايجاد شود و در مرحله بعد هر متخلفي هزينه جرمش را بر عهده گيرد .

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران محمد باقر قاليباف ، در جمع مسئولان حراست کل شهرداري تهران با بيان اين مطلب و با قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته در حراست و همچنين اشراف اين مجموعه نسبت به وقايع، گفت: در مجموع روند کلي عملکرد حراست شهرداري تهران براي سالم سازي ، روندي قابل قبول و خوب بوده و زحمات زيادي کشيده شده است ، اما بنده همواره و در همه عرصه هاي مديريتي که حضور داشته ام بر اين نکته تاکيد کرده ام که روز مرگ هر سازمان روزي است که خودش را با گذشته قياس کند ، ما بايد هميشه نگاه به وضعيت مطلوبي که بايد داشته باشيم بکنيم.


وي با تاکيد بر ضرورت نگاه آينده نگر در حراست گفت: بايد با مظاهر فساد و خلاف در شهرداري تهران با شدت برخورد شود البته لازم است براي برخورد با مظاهر تخلف ، نخست زمينه هاي بروز تخلف به خوبي شناسايي شود.


شهردار تهران خاطرنشان کرد : بايد تلاش کنيم در سازمان قدرت کنترل داشته باشيم. بايد کاري کرد که اگر در مجموعه تخلفي صورت گرفت در درجه اول براي مجرم و متخلف ناامني ايجاد شود و در مرحله بعد هر متخلفي هزينه جرمش را بر عهده گيرد.


وي افزود : اگر برخورد با مجرمان ناامني براي آنان و ديگر متخلفان ايجاد نکند ، اين موضوع شجاعت را از مديران سالم خواهد گرفت اما اگر برخورد با متخلف به درستي انجام شود اين امر اثر وضعي داشته و به مديران سالم قدرت و جسارت کار خواهد داد.


بر اساس اين گزارش سيد حميد تنها رييس حراست کل شهرداري تهران پيش از سخنان دکتر قاليباف ضمن قدرداني از حمايت هاي شهردار تهران به ارائه گزارش کوتاهي ازعملکرد حراست شهرداري پرداخت.

نظر شما