شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۱۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۲
پرويز بيگي حبيب آبادي دبير پنجمين جشنواره بين المللي شعر فجر از رايزني دبير خانه اين جشنواره براي انتشار آلبوم برگزيدگان بخش ترانه پنجمين جشنواره بين المللي شعر فجر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از ستاد اطلاع رساني پنجمين جشنواره بين المللي شعر فجر وي هدف ازاين اقدام را ارج‌نهادن به ترانه‌سرايان جوان كشورمان دانست و افزود : با توجه به فراگيري و تاثير‌گذاري ترانه روي مخاطبان عام و خاص، اين حوزه مي‌تواند زمينه پراخت و توجه بيشتري داشته باشد و اين توانايي را دارد تا از لايه‌هاي ذهني مردم عبور كند. در ترانه از زبان معيار به زبان محاوره مي‌رويم و مي‌توانيم شعر و واژه را با نگاه عامه مردم تطبيق دهيم.

 

. پرويز بيگي حبيب‌‌آبادي گفت: پيشنهاد انتشار يك آلبوم موسيقي شامل 9 ترانه از سه برگزيده بخش ترانه جشنواره شعر فجر(هر كدام سه ترانه)‌ از سوي بنده مطرح شده كه در صورت تصويب نهايي، ‌زمينه‌هاي ساخت اين آلبوم فراهم خواهد شد.

 

دبير جشنواره از رايزني دبير خانه در اين خصوص خبر داد و افزود: در حال حاضر دبير خانه با صداو سيما و حوزه هنري و بخش خصوص در حال رايزني است که در صورت تصويب نهايي بتوانيم آلبومي از ترانه هاي برگزيده جشنواره، منتشر کنيم .

 

مراسم افتتاحيه پنجمين جشنواره بين المللي شعر فجر هفتم اسفند ماه در تالار شريعت زاده کتابخانه ملي برگزار مي شود.

نظر شما