چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۶
کد خبر: ۳۱۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۶
پس از اتمام اجراي عمومي نمايش «متولد 1361» به کارگرداني پيام دهکردي در تماشاخانه ايرانشهر، نمايش «از اطراف ميلاد» به کارگرداني حميد دهقاني جايگزين آن مي‌شود.

به گزارش شهر، «از اطراف ميلاد» به نويسندگي و کارگرداني حميد دهقاني از 3 بهمن در سالن استاد سمندريان تماشاخانه ايرانشهر اجراي عمومي خود را آغاز مي‌کند.

 

اين نمايش داستان خانواده اي است که با ماشين پدر براي ديدن پسر خود به تهران مي آيند و در مسير اتفاقاتي براي آن‌ها رخ مي دهد، روايت اين نمايش به خطي نيست و با شکست زمان و شيوه خاصي طراحي شده است.

 

در اين نمايش علي باقري، فاطمه فخرايي، علي کي منش، آوا شريفي و محمود آقا زاده، ايفاي نقش مي‌کنند. همچنين دستيار کارگردان: عليرضا عيسوي، منشي صحنه: الهام ايرواني ، طراح نور: رضا بهجت و طراح صحنه: حميد دهقاني است.

 

«از اطراف ميلاد» در دوازدهمين جشنواره بين المللي تئاتر دانشگاهي روي صحنه رفت و با استقبال تماشاگران و هيات داوران مواجه شد. اين نمايش در اين جشنواره به عنوان نمايش برگزيده معرفي شد و نيز جايزه هاي کارگرداني، نمايشنامه‌نويسي و بازيگري زن و مرد را کسب کرد.

 

پيش از اين قرار بود که «از اطراف ميلاد» در تالار مولوي اجرا شود ولي به دليل تغييرات مديريتي در اين سالن و شيوه خاص انتخاب آثار، اين نمايش برگزيده از اجرا بازماند.

نظر شما