جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۳۱۵۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸
رييس فرهنگسراي آفتاب از برگزاري جشن دهه فجر با عنوان «پرواز لاله‌ها» خبر داد و گفت: در اين برنامه از پنج خانواده شهيد منطقه 3 تكريم مي‌شود.

«معصومه ايمان‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اين مطلب گفت: برگزاري مسابقات متنوع فرهنگي، اجراي نماهنگ و سخنراني از ديگر بخش‌هاي اين جشن است كه در روز 20 بهمن‌ماه از ساعت 10 صبح در فرهنگسراي آفتاب برگزار مي‌شود.


وي با اشاره به طرح «ياران فرهنگي» در اين منطقه، افزود: در اين طرح براي حل معضلات و مشكلات فرهنگي اجتماعي محلات از افراد كارشناس و واجد شرايط منطقه مانند شوراياران، كارشناسان شهرداري، امور مساجد، بسيج و دبيران كانون‌ها براي شركت در اتاق فكر دعوت مي‌شود.


ايمان‌پور تصريح كرد: در اين برنامه كه به صورت ماهانه برگزار مي‌شود، با كمك اين افراد مشكلات محلات نيازسنجي مي‌شود و براساس سياست‌هاي سازمان فرهنگي هنري و نظرات و پيشنهادات مطرح شده فعاليت‌هاي فرهنگي هم‌سو با نيازهاي محلات طراحي مي‌شود.


رييس فرهنگسراي آفتاب به اهداي نشان بركت به كاسبان محلات منطقه 3 اشاره كرد و گفت: اين برنامه در راستاي اجراي بسته‌برنامه «لقمه بهشتي» برگزار مي‌شود و چهارمين نشان بركت روز چهارشنبه 6 بهمن‌ماه به يكي از كسبه نمونه منطقه 3 طي مراسمي اهدا مي‌شود.

نظر شما