شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۸
هيات داوران سومين دوره جشنواره طراحي معاصر ايران 166 اثر از ميان 2200 اثر ارسالي به دبيرخانه را، براي شرکت در بخش نمايشگاه انتخاب کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت هنري، داوري اين دوره از جشنواره توسط چهره‌هاي آشنايي چون «منوچهر معتبر»، «علي ذاکري»، « احمد وکيلي» و «دکتر عبدالمجيد حسيني راد» طي 2 روز بحث و تبادل نظر در موزه دکتر سندوزي انجام شد که در مرحله‌ نخست نزديک به 400 اثر از بين 2200 اثر انتخاب و در مرحله دوم 166 اثر براي بخش نمايشگاه سومين جشنواره‌ طراحي معاصر برگزيده شدند که اين آثار از اواسط بهمن ماه 89 به مدت يکماه در موزه هنر امام علي (ع) سينه آويز ديوارها خواهند شد.

مرحله پاياني داوري نيز همزمان با برگزاري نمايشگاه انجام مي‌شود که طي آن، 10 اثر برتر از بين آثار راه يافته به بخش نمايشگاه توسط هيات داوران جشنواره انتخاب و همزمان با برگزاري مراسم اختتاميه معرفي و تقدير مي‌گيرند.

هم اکنون اسامي پذيرفته‌شدگان اين مرحله از جشنواره بر روي وبلاگ موزه‌ دکتر سندوزي درج شده و طراحان علاقه‌مند با مراجعه به نشاني www.sondoozi.blogfa.com مي‌توانند از حضور خود در نمايشگاه سومين جشنواره‌ طراحي معاصر ايران که در نيمه‌ دوم بهمن در موزه‌ هنر امام علي(ع) برپا مي‌شود، آگاه شوند.


نظر شما