جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۱۸۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران گفت : 5 بازار جديد ميوه و تره بار در بهمن ماه جاري راه اندازي خواهد شد .

 به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي شهردار تهران حسين صفايي با بيان اين مطلب اظهار داشت : اين بازارها در مناطقي راه اندازي مي شود که تعداد بازارهاي ميوه و تره بار در آنها نسبت به جمعيت منطقه کمتر است و نياز بيشتري به بازار دارند از جمله مناطق 18 ، 8 ، 1 ،5 و.. .

 

او افزود : بازارهاي جديد ميوه و تره بار با ساختار مدرن و متفاوتي احداث مي شوند به گونه اي که ساختمان اين بازارها نسبت به بازارهاي قبلي ، متفاوت و مدرن تر بوده و همچنين تجهيزات جديدي در آن ها استفاده خواهد شد.

 

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار تعداد بازارهاي ميوه و تره بار تحت پوشش شهرداري را 140 بازار شامل 15 ميدان تره بار اصلي ، 125 بازار بزرگ منطقه اي و 50 بازار محله اي و فرعي دانست و افزود : احداث چند بازار ميوه و تره بار نيز در دست بررسي و انجام مذاکرات است که سال آينده راه اندازي خواهد شد.

 

صفايي همچنين اظهار کرد : همزمان با اجراي هدفمندي يارانه ها ، سياست کاهش مصرف انرژي در بازارها و ميادين، از جمله جايگزيني لامپ هاي کم مصرف با لامپ هاي رشته اي نيز پررنگ تر از گذشته انجام شد.


نظر شما